the city

Jag glömde mobilen hemma när jag for in till stan idag. Insåg det inte förrän någon timme senare. Tror inte någon människa har gått från fullt påklädd till att känna sig så naken på så kort tid. För jag gör verkligen det; känner mig naken utan mobil. Och det var ju inte ens ett problem, förrän jag insåg att jag inte hade mobilen med mig. Men nu är jag hemma, mobilen ligger bredvid mig och allt känns bra och påklätt igen.

Två saker inhandlades på stan.

Först och främst ett puder. 20 kronor. Känns bra.


Och eftersom jag åt upp mitt godis igår, köpte jag självklart mer idag.

Och ja, det är en laktritsnapp jag har i munnen. Och ja, de är freaking asgoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0