the script


Känner att mitt förra inlägg var lite deprimerande. Så detta inlägg ska enbart vara positivt.

Jag började lyssna på The Script när deras första album 'The Script' kom ut år 2008. Det var Josse som spelade en låt utav dem för mig, så jag lyssnade på resten av albumet och gillade vad jag hörde.

Som vanligt spelar jag ju sönder alla låtar jag tycker är bra. Så efter ett tag slutade jag lyssna på The Script. För någon vecka sen började jag lyssna på dem igen. Och igår hörde jag en låt från deras nya skkiva 'Science & Faith' som kommer ut drygt en månad.

Det här är första gången ever jag längtar efter att en skiva ska komma ut. Men jag behöver lite ny musik till min samling, och jag kommer inte tacka nej till The Script.

Deras nya låt 'For The First Time'


Och några gamla fina kan hittas HÄR.


Kommentarer
Postat av: Ninath

Hej tjejen,



Hoppas allt är bra med dig!



Jag jobbar med The Script här i Sverige och skriver mycket om killarna på min blogg.



Kolla gärna in The Scripts hemsida där också videon till nya singeln "For The First Time" finns. http://www.thescriptmusic.com/se/home/



Kram!



/Nina, Sony Music

2010-09-14 @ 14:02:24
URL: http://www.sonymusic.se/blogg/ninath

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0