time goes by

Jag tänkte precis tanken 'jag ska bara se två othavsnitt till idag' (jag har redan sett alldeles för många). Och eftersom jag var upp länge igår och klev upp tidigt idag, vill jag också gå och lägga mig tidigt för att sova ifatt litergrann.

Jag börjde fundera vilken tid jag skulle börja kolla på oth (kontrollfreak som jag är) och tänkte att åtta blir en lagom tid. Då har jag ju ändå någon timme på mig att göra lite skolgrejer. Sen kollade jag på klockan. 19.27.

Vars tog tiden vägen? Vad har jag gjort idag? Hur kunde dagen gå så snabbt? Illa alltså. Så med det hela ville jag bara säga att jag alltså inte hinner göra några läxor idag. Jag har viktigare saker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0