twins


Ibland händer det att jag kollar på Disney Channel. Och ibland händer det att 'The Suite Life of Zack and Cody' visas då.

Hur som helst. Jag satte och läste en gammal Fridatidning för några dagar sen där det var med en intervju med dem. Jag läste i en liten faktaruta om dem, och de stod att de varit med i Vänner.

'Hm', tänkte jag. 'Borde inte jag ha märkt om ett tvillingpar var med i Vänner..?'.

Brevid denna ruta var det en bild på dem som små. Och jag insåg plötsligt vem de spelat i Vänner. Känner ni igen dem?


MHM. De spelade freaking Ross's son Ben!


Kommentarer
Postat av: Remyhermine

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-07-11 @ 11:57:03
URL: http://remyhermine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0