school is so not cool

Är lagomt less på att som har med biobränsle att göra just nu.

Projektet har tagit över mitt liv. Sen halv ett har jag suttit och försökt knåpa ihop något relativt vettigt att ge till mina fellow gruppmedlemmar imorgon. Hur det har gått är oklart och jag får vänta på domen tills imorgon.

Förutom det har jag väl cirka hundra glosor att lära mig i veckan. Några är spanska. Några är engelska.

Matteboken ligger bredvid och stör min koncentration. Jag vet att jag borde räkna lite då det är så mycket skönare att ligga före planering än efter. Men fråga är om det finns något tråkigare än träddiagram.


Tummen ner för projekt. Och glosor. Och matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0