zumba


Har ni hört talas om Zumba? Det är en träningsform där du dansar och går ner i vikt. Typ. Men är det verkligen så?

Ibland kollar jag på TVshop. Inte för att det är vidare bra, men jag älskar att läsa det finstilta. Och Zumba är nog min favorit.

Först pratar de om hur mycket du kan gå ner i vikt med enbart Zumba. Hur lätt det är. Osv osv. Sen får man se vanliga personer prata om hur mycket de älskar Zumba. Hur de bara tränar Zumba och inget annat. Hur mycket de har gått ner i vikt sen de började.

"I only do Zumba. I don't need to do anything else. I don't want to do anything else!".

Men sen så läser man det finstilta.. "Leder till viktminskning endast tillsammans med kalorikontrollerad diet och en sund livsstil. Enbart Zumba leder inte till viktminskning."

Och sure, detta är ju inte något jättehemskt. Det är ju klart du också måste äta bra för att gå ner i vikt. Men det är ju inte så de framställer det. För enligt dem, och jag citerar: "I don't need to do anything else. I don't want to do anything else!".

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är ju jätte smal ;O <33

2010-09-26 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0