lost|oc|oth

Alltså. Jag är inne i en Lostperiod. Har snart sett färdig säsong tre och jag kan inte vänta tills jag har sett klart det och förstår allt. För just nu förstår jag ingenting. But I like it that way.

Jag är också inne i en OCperiod. Även där har jag snart sett färdigt säsong tre. OC och jag har dock ett konstigt förhållande. När man ser en serie brukar man oftast gilla de "goda" karaktärerna. Men I really can't stand Seth och Marissa. Seth är en notorisk lögnare och egocentrisk dessutom. Marissa är en dramaqueen med alldeles för många psykiska problem.

Jag längtar också till OTH börjar igen. Nu på tisdag kommer nästa avsnitt efter typ en månads uppehåll. Abstinensen är stor.

Och ja, jag ser för många serier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

My! Hur kan du hata på Seth? Han är ju rolig!

2011-04-14 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0