tattoo

Jag har alltid velat göra en tatuering. Men jag vet att perfektionisten inom mig skulle bli missnöjd. Jag tror inte att jag skulle ångra själva tatueringen, men troligtvis skulle något litet streck eller någon liten detalj inte vara riktigt som jag tänkt mig och så skulle jag vara forever missnöjd.

Igår när jag väntade på att Malin skulle komma för lite melodifestivalhäng var jag uttråkad. Så jag ritade lite på mig själv.

Och detta kan mycket väl vara tatueringen jag en dag gör. Texten behöver nödvändigtvis inte var densamma, då detta bara var ur en låt jag lyssnade på just då. Men själv idén. Typsnittet. Placeringen. Storleken. Osv. I'm kinda liking it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0