fml

Jag kollade på Solsidan. Det blev reklam och jag bytte kanal. När jag skulle byta kanal gick det inte. Jag antog att batterierna i kontrollen bara slutade fungera.

Så jag bestämde mig för att byta batterier med min dvdkontroll. De batterierna är ganska svåra att få ut och när jag försökte pilla ut det ena batteriet sprack min tumnagel alldeles för långt in. Jag bytte hand för att försöka få ut batteriet. Då spricker min andra tumnagel.

Jag får till slut ut batteriet och sätter in batterienra i boxerkontrollen. Den funkar ändå inte. Jag råkar slå igång min dvd och då stänger boxern av. Nu har jag spruckna tumnaglar och en avstängd boxer.

Tror jag ger upp på det där med Solsidan ikväll. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0