oplanerat

Min dag blev inte riktigt som planerad.

Som planerad: Komma hem. Plugga plugga plugga. Laga mat. Äta mat. Se Solsidan och HIMYM. Tvätta håret. Plugga plugga plugga. Se OTH. Sova.

Som den blev: Kom hem. Upptäckte att mor köpt sushi. Hemlig grej anlände. Höll på med hemlig grej. Åt. Såg Solsidan och HIMYM. Fortsatte med hemlig grej.

Och nu sitter jag här. Och har varken pluggat eller tvättat håret. CRAP. Men säg inte crap förrän du kommit över bäcken (förrän dagen är slut). Nu går jag och tvättar håret. Sen pluggar jag lite. Med betoning på lite. Sen sover jag. Ok. Bra.

Det har varit dåligt med bilder på senaste tiden. Här har ni en orelevant. Från glöggkvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0