Hold on one second, let me just take in this moment. This is cool. Is this how you feel all the time? Well, except now.


Denna bild har jag lagt upp förut. Men denna gång har jag en addition till inlägget.


Nicolas Cage är bra på att få kvinnor out of his league. Först Jessica Biel, sen Diane Kruger. Man ba "Possible! Not."

Nä, nu ska man inte döma efter utseende. Jag menar i första filmen kan han se in i framtiden, i andra kan han sin historia. Hur kan du motstå det liksom?

Och andra bilden är från National Treasure 2 som visas ikväll. Den har jag inte sett riktigt lika många gånger som ettan och planerar därför att se den ikväll.

Kommentarer
Postat av: Nicolas Cage

Vem kan motstå en äldre herre med charm och onaturliga förmågor?

2011-03-27 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0