new obessions

Förrut var det bloggar. Nu är det twitter. My latest obsession that is. Framför allt Frans Strandbergs twitter. It's good. Reeeally good. Länk här.

Nu ska jag plugga spanska minst en halvtimme till. Om jag orkar. Es muy muy muy aburrido y tengo muy muy muy cansado. Es una vida difícil.

Sen ska jag äta upp min marabou schweizernöt, måla naglarna och kolla på oth.


Jag tycker om att lägga in bilder i inlägg (även om det sällan händer). Men nu har jag massa Frankrikebilder som jag knappt hunnit kolla på. Så, vi tar en i taget va? Här är en bild på mig och Katja doing awesome jumps framför en enorm tavelgrej (ni vet, ankomstgrej) på tågstationen i Paris.

Kommentarer
Postat av: Stina

OCH SNART KAN VI GÖRA SAMMA BILD I ROM, WOO! ehh, ja, minus Katja då, men jag ställer upp som ersättare!

2011-04-01 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0