run like someone's chasing you

Så jag gav mig ut och sprang idag. Hade planerat en rutt i mitt huvud på dryga fyra kilometer.

Men det gick väldigt bra och springa idag. Så när jag kom till min första korsning hade jag planerat att svänga höger. Istället svängde jag vänster och sprang en omväg. Sen kom jag till nästa korsning där jag planerat att svänga vänster, jag svängde höger. Även vid nästa korsning svängde jag höger och tog då ännu en omväg.

I slutändan blev min fyra kilometer långa väg sex kilometer. Och det kändes bra.


Denna bild är inte från idag. Idag körde jag nämligen på tandlagetjacka. Inte riktigt lika coolt, men ack så skönt. Och såg jag inte väldigt brun ut på denna bild? Måste ha varit sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0