pics from france. long overdue.

Inser att jag inte lagt upp några bilder från Frankrike ännu. Lägger upp några stycken.

Och nu kanske ni tänker. Detta är inte "några stycken",  detta är väldigt många. Men av 800 tagna är detta bara en bråkdel.

So, without further ado.


På Kallax. Pretty darn taggade.


En flygresa senare anlände vi till Stockholm.


Let's fly to Paris!


Tåget till Strasbourg. Detta är resultatet av mina otroliga smygfotningsskills när vi ville dokumentera konduktörens otroligt fina uniform.


Chilla uppe i ett 66 meter högt katedraltorn. Sol och plusgrader.


The making of tavlan vi hängde upp i vårt fina hotellrum.


Lovisa ville ha sin mat...


TP-lir på hotellrummet. Mitt lag vann. Of course.


Chilla i parlamentet. You know, every day-stuff.


På tåget tillbaka till Paris såg vi ett franskt IKEA! Nationalisten i mig kikar fram.


Första middagen i Paris hamnade vi mitt i en fransk improvisationsgrupps teaterpjäs...


Sacrecoeur, eller hur det nu stavas...


Moulin Rouge!

Klassfoto framför Eiffeltornet. You know, every day-stuff.


100 spänn för att åka upp i Eiffeltornet. Det var kallt, men värt det.


The moments before Linnea tappade kameran. Men å andra sidan, hur många kan säga att dom tappade sin systemkamera framför Triumfbågen. Inte många that is. Inte många.


Världens finaste kanal. På morgonen var det musikvideos. En massa fransk fin musik och en massa "Barbara Streisand". No kidding, den låten spelades oavbrutet. På kvällarna var det dubbad Grey's Anatomy, Förhäxad och Spiderman.


Och tur i oturen är allt man kan kalla detta. Vi missade planet, men vi träffade Zlatan. Plus minus noll liksom.


Och så resans bästa bild. Halva klassen inne på Max, där Zlatan precis gick in. Andra halvan, utanför säkerhetskontrollen och därmed också utanför Max, inkollandes på Zlatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0