where are you cellphone. i kinda want you. now.

Jag beställde en mobil för någon vecka sedan. När jag började undra vart den var mailade jag Halebop. Det visade sig att beställningen blivit annullerad på grund av problem med betalningen. Vilket är konstigt då det fungerade utmärkt när vi beställde den.

Så jag beställde den igen. Idag började jag undra vart den var så jag mailade Halebop. Det visade sig att beställningen blivit annullerad på grund av problem med betalningen. Igen. Vilket är konstigt då det fungerade utmärkt när vi beställde den (igen).

Men you know what they say, tredje gången gillt.

Denna telefon ska bli min. Och betalningsskiten bara bestämmer sig för att fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0