I'm back, I'm black and kinda beautiful too.

Okej. Nu gör vi ett seriöst försök med detta.

"Vad är detta", frågar ni då aningen förvirrade.
"Detta", säger jag med en suck, "är starten på mitt bloggande (duh).

Yay.

Okej, så jag har inga ursäker för att jag slutade blogga. Bara ren och skär lathet. Men nu är jag back on track. Vad har hänt sen sist då? På grund ut av det fantastiskt (o)glamorösa liv jag lever har absolut inget av värde hänt. Deprimerande alltså.

Oh well. Bara för att visa hur seriös jag är med detta bloggande kommer här en bild (NYTAGEN, typ som i nu, alldeles nyss).


Men kolla. Något (halv)värt att nämna har faktiskt förändrats. Jag (de vi anställde) har tapetserat om. Något som definitivt inte förändrats är mitt hår. Kaos (även om det ser ordnat ut på bilden) som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0