Dag x i Brighton

Har redan glömt hur många dagar jag har varit här... Lämnar hemmet halv nio på morgon, återvänder minst tolv timmar senare. Förhoppningsvis är det mest första veckorna som är this intense, för jag är alldeles slut. Min hals har dessutom börjat göra ont, så jag dricker mycket te och hoppas på att jag inte blir sjuk.

Idag var vädret fint så vi bestämde oss för att ta en promenad in till Brighton. Man kan gå längst vattnet i stort sett hela vägen. Det kändes som jag befann mig på någon exotisk plats. Tog bilder, men orkar inte föra över dom till datorn.

Annars finns det massor att berätta. Igår besökte jag min första brittiska pub. Idag skaffade jag mig ett busskort. Idag åt jag fish and chips. Och mycket mycket mer. Alldeles för mycket för att jag ska orka skriva det.

Känner att bloggningen troligen kommer dö ut inom en snar framtid, men jag ska kämpa på in i det sista.

Ttyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0