we are infinite

En gång, för länge länge sedan, såg jag att en film skulle spelas in. Nina Dobrev och Emma Watson skulle vara med i den. I've gotta see this, tänkte jag. Visade sig att filmen skulle ha premiär i slutet av 2012. Jag skulle alltså behöva vänta ca 1.5 år.

Jag glömde att jag ville se den. Och sen helt plötsligt började det göras reklam för filmen på massa ställen. Jag insåg att det från början var en bok. Jag ville åter igen se filmen. Men det var fortfarande månader kvar tills den hade premiär.

Sen flyttade jag till Brighton och plötsligt var premiärdatumet bara veckor bort. Jag bestämde mig för att köpa boken. Sagt och gjort. Läste den på några dagar. Och idag ska jag äntligen se filmen. Som jag väntat hoppas jag att den är riktigt jäkla bra.
 
Var förresten ut igår. Började hos Kristian, saknar möjligheten med lite hemmachill innan man drar ut men det är ju som svårt när man bor i värdfamilj. Men vi lyckades iallafall vara hos Kristian igår, ett litet gäng. Mycket trevligt. Själva utgången var okej. Var på en pub. Gick vidare till en pubklubb (inte riktigt en pub, inte riktigt en klubb). Kön var aslång. Gav upp. Gick till Burger King (efter två misslyckade försök att få skints på två olika Subways). For hem. And that was that. Ändå trevlig kväll. Bilder nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KATJA

my, what ze hellz är skints för någe? du kan ju inte komma här å slänga dig med värsta fancy internuttrycken (även om det kan hända att intern = hela brittaninen, fortf internt för mig ju!). det enda jag känner till om nätterna är falafel. mvh flyttade till lund.

Svar: HAHHHA. Mackor på Subway för 1.50. Betyder typ fattig på engelska (slang). För fattiga fulla studenter på väg hem från puben liksom.
blondinmy.blogg.se

2012-10-08 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0