Ännu en dag i Brighton

Trots att jag älskar det här i Brighton så finns det en sak jag saknar med hemma. Möjligheten att inte göra något. Det finns så mycket mer att göra här än hemma och man vill göra allting. Men detta allt ska balanseras med skola, läxor, sömn och bara möjligheten att andas ut. Just nu är det lite snevikt. Men jag klagar inte. Idag lovade jag dock mig själv att inte gå ut. Var hemma sju från stan. Tog en dusch. Går in i mitt rum. Har fått ett sms från en klasskompis som frågar om jag ska med på puben ikväll. "JAG. SKA. INTE. LÄMNA. HUSET." var jag tvungen intala mig själv. And I'm still at home. Så. En eloge till My. Här kommer lite bilder. Lyckas inte göra enterslag utan att fucka upp bilderna. Så får bli som det blir. Dom två första bilderna är från utanför skolan, där jag och Sophia satt och chillade lite i solen (superbra väder här just nu) innan vi drog in till stan. Resten är från igår då vi lite spontant drog in till Brighton och stranden för lite häng (detta är exakt vad jag menar med att det är omöjligt att stanna hemma...)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0