Devil's Dyke

Så det var några dagar sen jag bloggade. Fy My. Har faktiskt varit sjuk, som vid varje skolstart, men nu börjar jag må mycket bättre.

Idag gick vi upp till Devil's Dyke. Det är en... kulle, I guess. Men en väääldigt fin kulle. Trots att vi kom fram att det såg exakt ut som i Skåne. Har varit duktigt och tagit mina första bilder på brittisk mark. Eller justja, tog ju faktiskt några bilder med mobilen som jag kanske också slänger in i detta inlägg. Tog iallafall drygt 1.5 timme att gå upp, så det var en lite promenad. Härligt dock, då jag inte tränat sen förra lördagen (det kryper i kroppen, ska undersöka gymmet så fort jag blivit frisk).

Här kommer bilder iallafall.

Devil's Dyke


Promenaden in till Brighton



Kommentarer
Postat av: Erika

WOOOOOOW! Alltså jag syftar på vattnet. Gud så härligt. Jag gillar vatten, det är lite av min besatthet. *dregglar*

Krya på dig!

2012-09-05 @ 01:39:41
URL: http://editerikawestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0