Dirty Outfitter / Urban Harry

Efter skolan idag for vi in till Brighton. Jag hade äntligen fått lite pengar, så passade på att shoppa upp dem. Vem behöver mat liksom? Nejdå, nu ska jag inte oroa min mor. Det är lugnt. 1pundsmat från Tesco är gott. Och jag shoppade rätt billigt.
 
Första inköpet blev en bok jag velat läsa. The Perks of Being a Wallflower. Kommer även som film, tror biopremiären är typ nästa vecka. Så ska försöka hinna läsa klart den tills dess. Sen ska jag och Line gå och se den. För aslite pengar. För att gå på bio här är billigt. Yay. £7.99, från Waterstone (by the way liksom).
 
Mitt andra inköp blev dessa shorts. Spanade in dem förra veckan men hade tyvärr cirka noll kronor då. Testade dem, älskade dem, köpte dem. In that order. £19.98 (För att vara exakt he he, kostade egentligen 22 men 10% studentrabatt. Kostade egentligen ännu mer, men var redan på rea. Yay.), från Urban Outfitters.
 
Tredje inköpet blev en skjorta. Måste ju värna om min skogshuggarbakgrund (För det tycks vara vad folk tror vi gör uppe i Luläää, nej inte LuleÅÅÅ.) Från en vintage/second hand-butik i North Laines. Världens finaste butik och VÄRLDENS sötaste tjej som jobbar där. Jag vill bara ta med henne hem. My godness. Men. Ja. Det tänker jag ju uppenbarligen inte göra. Tog denna istället. £5, från Dirty Harry (As the store is called).
 
Köpte även ett.. hårband. I suppose you could call it. Väldigt not me. But I'm gonna work it. The whole black-woman-cleaning-at-rich-white-family-during-the-60s-in-USA som jag sa till Michelle. £5, också från Dirty Harry.
 
Och det var alla mina inköp. Later dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0