New Forest

Igår var det utgång vilket resulterade i att jag kom hem ganska sent. Efter cirka tre timmars sömn var det bara att kliva upp igen, då jag skrivit upp mig på en resa till New Forest. New Forest är en nationalpark som ligger cirka 1.5 timmar från Portslade. Allt jag visste om den var att det fanns vildhästar där.
 
Kan väl inte påstå att det var så fantastiskt. Massa öppna fält. Hästar lite varstans. Och ja, allmänt fint antar jag. But then again, nothing mind-blowing.
 
Hann även med att fika två gånger. Första gången stod Cream Tea på schemat och andra gången blev det varm choklad och en chocolate chip cookie.
 
Ett bröllop ägde rum i kyrkan, så vi anar att detta var parets transport. Pretty nice.
 
Fika nummer 1. Lite fotokul medan vi väntar på vårt Cream Tea.
 
Var riktigt jäkla gott. As usual.
 
Fika nummer två. Också riktigt jäkla gott.
 
Dagens roligaste. När vi var på väg tillbaka till minibussen ser vi en man på andra sidan gatan som drar sin hund i kopplet. Antagligen så kliar det för hunden och detta hjälper väl mot klådan. Men galet roligt ser det ut iallafall.

Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

Ha ha det är ju som Nelson på vintern när han ligger på rygg i skoterspåren!!

2012-10-09 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0