Och vi sa fuck it, solen sken

Trots rubriken, så har det faktiskt regnat här idag. Men ni ser inte mig klaga. Delvis för att regn är mysigt. Delvis för att detta är kanske fjärde regndagen sen jag kom hit. Hade förväntat mig mer.
 
Men vi sa faktiskt fuck it, trotsade regnet och begav oss till Tesco. Med 'vi' menar jag jag, Line och Sophia. Vi hade siktet inställt på fika på Costa Coffee och mathandel på Tesco. Vi tog en annan buss, hoppade av på vad vi trodde var rätt gata (it was not) och kämpade oss sedan genom regnet till Tesco. En varm choklad med grädde och marshmallow och en triple chocolate muffin senare var jag ganska så nöjd. Handlade massa billig mat så nu har jag middag veckan ut.
 
Denna helg tror jag är första helgen jag inte har gått ut. Fredag kväll köpte jag och Line ett glass paket och tillsammans med Sophia satte vi oss på en parkbänk nere vid havet och åt upp tidigare nämnda glasspaket. Mycket mysigt, sen började det småregna lite. Så vi gick hem. Var hemma tio. I säng tolv. Sov tio timmar. SKÖNT.
 
Igår for jag in till stan. Lullade på som vanligt. Var in och frågade vad det kostar att göra en tatuering. Dog lite för att jag vill göra en så mycket. Eller var detta i fredags? I can't remember. Hur som helst, har undersökt lite. Sökt inspiration. Kan ha hittat den jag vill göra nu. Men. På kvällen blev det bio. 3.30 pund kostade det. (Kostar 6.60 i vanliga fall, men vi hade två för en-kupong). Pretty nice ja. Såg Savages. Helt okejbra, lite lång kanske.
 
Oj vad jag pladdrar på nu. Helt ointressant är det också. Men men. Här kommer lite bilder.
 (Tagna med mobilen, sorry about that.)

Mysig matmarknad vi hamnade på när vi vandrade omkring i The North Laines (som jag förövrigt älskar). Tur man inte hade några kontanter på sig...
 
Bio med Sophia, Line, Madde och Ia. Var mycket trevligt. Och visst ser Lines popcorn goda ut? Det var dom tills...
...hon spillde ut mer än halva på golvet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0