Starbucks

Efter en oväntad lön hade jag äntligen råd att boka min hemresa. Don't you just love it when you get money unexpectedly? Har även betalat tredje kursavgiften så har nu bara en kvar. SKÖNT.
 
Eftersom jag fick lite mer money än förväntat kanske jag inte heller behöver välja mellan Tallest Man On Earth, Mumford & Sons och Florence + The Machine, utan kan gå på alla. Hej livet, you're being kind to me right now.
 
Igår skulle vi på Internationellt Café. Wasn't really my scene, så jag, Line och Madde gick. Vi vandrade in till Brighton (från Hove, där caféet låg) och hamnade till slut på Starbucks av alla ställen. Det var i stort sett det enda "fik" som hade öppet. Pubar finns det ju gott om. Men jag ville ha choklad, inte öl.
 
Köpte min en frappucino med chokladsmak. Utan kaffe. He he. Fast har typ börjat gilla kaffe. Jag som sa att jag aldrig skulle börjar dricka det. Darn. Oh well. Tog  självklart bild på min Starbucksmugg. Och även en suddig bild på Madde.
 
Later peeps.
 

Kommentarer
Postat av: Vanilj

Verkar som att du har tagit nästa kliv i vuxenlivet. Kaffe och öl på schemat. Snart börjar du säkert äta korv också.

2012-10-01 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0